mirandaaaa

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Miranda - 30 december 2011 20:17

Jag är med och tävlar om hårprodukter till ett värde av 830 kr hos Epicfaiil.se

Det man kan vinna är

- 2 st Volume Shampoo från märket Bed Head.

- Värmeskydd från märket Redken.

- Volympulver från märket Osis.

Klicka på bilden nedan för att komma till tävlingen


 

Av Miranda - 30 december 2011 19:54

Hej

Har varit sämst uppdatering idag för att jag har inte varit hemma.

Så kan berätta lite kort om vad jag gjort i dag.

Vaknade tio i elva och då steg jag upp och åt frukost och klädde på mig sen så plattade jag håret och kolla lite vid datorn.Sen kring halv tolv typ åt jag lunch och efter jag ätit så gick jag och väntade på bussen.

Sen så typ kring ett kom jag fram till ä-byn och då gick jag till mamma på hennes jobb och var först där ett tag,sen så gick jag ut på byn lite och köpte två st varmluftballonger,en tröja och typ svart sytråd.

Det var lite jag gjort för orkar it berätta allt men senare ikv så kommer jag lägga upp en bild på tröjan jag köpte.

Men iaf bjuder på en bild nu

Detta är en bild som jag gjort genom att fota folie som var skrynkligt och sedan lagt till färg på datorn

Chao  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej
Jag är en tjej som heter Miranda och som snart fyller 13 år,Jag gillar att vara med kompisar och fotografera.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om mer än vad jag gör?
 Hissa/Dissa
 Mode
 Vad jag tkr om det och det
 annat (skriv i kommentar)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards