mirandaaaa

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Miranda - 31 december 2011 21:56

Hejsan! :)

Snart är det ett nytt år och jag hoppas att 2012 blir ett lika bra år som 2011 om inte annat kanske bättre  

Ja men iaf så har jag och pappat skickat iväg en ballong,filmade det och kommer lägga ut den imorgon.

Sen så har även jag och Bea varit ute och hållit på med tomtebloss 

Tog lite kort på tomteblossen när dom var tända kommer även lägga ut bilder på det imorgon.

Ska försöka att få kort på nå fyrverkerier senare ikv och om det går bra så lägger jag även ut bilder på det.

Men nu ska jag nog avsluta detta inlägg men innan kan jag skriva vad vi åt.

Förrätt:Smördegsflarn med räkröra

Varmrätt:Rådjursadel med potatisgratäng

Efterrätt:Vaniljpannacotta med hallon och mango

Det var grymt gott allt ihop  

Ha ett Gott nytt år allihopa så hörs vi nästa år.

För detta inlägg blir nog det sista inlägget för i år  

Men blir fler inlägg nästa år  

      


Av Miranda - 31 december 2011 19:07

Hej

Har nyss ätit förrätt och den var grymt god.

Ska typ senare ikv kolla på fyrverkerier och även skicka iväg nån varmluftballong.

Kommer lägga in bilder senare ikv/inatt eller imorgon.

Men iaf nu kommer det tre bilder från då vi hade valpar i våras

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej
Jag är en tjej som heter Miranda och som snart fyller 13 år,Jag gillar att vara med kompisar och fotografera.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga om mer än vad jag gör?
 Hissa/Dissa
 Mode
 Vad jag tkr om det och det
 annat (skriv i kommentar)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards